Szukaj

Reklamacje

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Aby reklamować towary kupione w sklepie internetowym, klient powinien przygotować produkt oraz informacje, które pozwolą Sprzedawcy potwierdzić dokonanie zakupów – fakturę lub/i potwierdzenie zamówienia.

Produkty należy odesłać postępując według wskazówek:

– wypełnić formularz reklamacji dostępny na stronie sklepu,

– spakować produkt/-y i odesłać przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

FASHIONTRADE
Leszek Mielnicki
ul. Warszawska 3
05-082 Blizne Łaszczyńskiego 
z dopiskiem „REKLAMACJA”

UWAGA: rzeczy zamawiane indywidualnie, pod inne wymiary niż standardowo dostępne w sklepie internetowym nie podlegają reklamacji.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów